Ordförandet har ordet

Jag vill börja med att tacka alla tränare och hjälptränare, för det arbete ni har lagt ner på kurserna som hållits under våren.

Samtidigt vill också passa på att tacka alla er som deltagit i kurserna, alla ni som tagit fram musiklistor, alla som har bakat till Klinta och alla ni som deltagit i Klintagrupperna.

Egentligen är det kanske bäst att skriva tack till alla, ingen nämnd – ingen glömd.

Jag upplever att det är många som engagerar sig i klubben och det är bra, för det behövs i en ideellförening.

Snart kommer det vara möjligt att anmäla sig till höstens kurser, det kommer att vara kurser både i bugg och fox, mer information om detta kommer både på klubbens hem- och facebooksida.

Men fram till dess gäller det att njuta det sista av sommaren, på Klinta kommer vi att dansa så länge det är möjligt i september.

Ha det bra, så syns vi, på Klinta eller Carlforska.

Med vänlig hälsning,

Fredrik Loftebo